torstai 1. joulukuuta 2011

Joulukuun ensimmäinen päivä....

Nyt olemme sit jo joulukuussa.
Tänään olen kutonut ja hieman maalaillut.

Keittiösaareke sai käsin maalatun tekstin,Maison



Lopputulos ei ole ensiluokkainen mutta kelpaa minulle.
Olen "hurahtanut" maalaisromanttisiin versioihin "toritumppuihin" vai onko ne "ranteen lämmikkeitä"
Olen suunnitellut eri versioita niistä.Joitakin jo mennyt uusille omistajilleen.



Joissain versioissa on vielä pitsiä ommeltu yläreunaan sekä silkki nauha pujoteltu ympäri ja rusetti. Toisissa on sitten myös tälläinen virkattu Ruusu kiinnitettynä (tosin irrotus mahdollisuus on).
Täksi päiväksi on kuulema luvattu TAAS myrsky meille tänne etelä rannikolle (varmaan myös muualle suomeen).
Alkaa tuo joulu stressi iskemään.....olisiko syy tuon kuukauden...JOULUkuu ? ! ?
Joko teillä muilla on kaikki fixattuna joulua varten? Minulla vaan on sellainen huono tapa,että vaikka sitä kuinka joka vuosi suunnittelee aloittavansa hyvissä ajoin,sitä huomaa joulun jo koputtavan ovelle ennen kuin kaikki valmiina...Minä se en ikinä opi. Ehkä se taas johtuu siitä että normaalisti (nyt sairaslomalla) kun on töissä 3-vuorossa niin joulu vaan tulee...yleensä vietetty töissä ihmisiä pelastaen tai toisten huolia kuunnellessa.
No..enköhän minä vielä joskus saa kaikki hyvissä ajoin valmiiksi.

Hyvää alkanutta JOULUkuuta kaikille

Erica 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti