torstai 23. helmikuuta 2012

2 täysituhoa

Hei te kaikki ihanat ihmiset jotka käväisette kylässä!
Minulla on tänään ja huomenna bonusmukula hoidettavana. Nyt niitä on 2 kpl vaahtosammuttimen kokoista uhmaikäistä täysituhoa. Mistä ne repii kaiken energian?! Minä olen ihan loppu jo siitä kun katselen heidän menoa ;)
Kaivoin esille TIldan Kevät kirjan. Olen miettinyt ommellako jotakin vai ei?! Pääsiäiseksi tuossa kirjassa on kivoja "munanlämmittimiä" , kankaisia kananmunia ja kahvipannunmyssy mm. Sellainen myssy olisi ihan kiva. No katsotaan mihin päädyn.




Minulla on tälläisiä päättämis ogelmia tuon minun Markör TV-kaapin päällisen kanssa mitä siinä pitäisi esillä?! Siellä on jo jos minkälaista esinettä ollut esillä mutta mikään ei ole ollut sellainen VAU juttu. Nyt kaapin päällä on vanha puinen suolapurkki (voiko sitä siksi kutsua kun on neliskanttinen ja siinä on kansi?!?!) ja tuo yllä olevassa kuvassa oleva puulaatikko,josta en tiedä muuta kuin että on isäni isovanhempien kotoa. Mihin sitä on käytetty en tiedä. No enköhän minä tässä vielä keksi mitä pidän esillä kaapin päällä.
Ei muuta kuin oikein mukavaa torstaita teille kaikille <3

                                               Erica     

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti