torstai 17. toukokuuta 2012

Haasteiden kimppun...

Hei kaikille!

Olen jo jonkin aikaa sitten saanut kasan haasteita ja tunnustuksia ja nyt olisi tarkoitus ottaa ja käydä ne läpi....
Urakka alkakoon....



Liebsterblogg tunnustuksen sain Pitsienkeliltä. Kiitoksia paljon sinulle <3

Marilta Tiiranpesästä sain haasteen jossa tulee vastata 11 kysymykseen....(apua).
KIITOS MARI <3

Kysymykset kuuluu (ja vastaukset niihin)
1. Mitä puuhastelet kesäviikonloppuisin?
    * En mitään erikoista. Maalla ollessa sitä tulee vaan oltua ja tehtyä mitä milloinkin.
2. Mikä on mielimaisemasi ja miksi?
    * Tyyni meri/järvimaisema. Tyynessä järvimaisemassa minua kiehtoo se tyyneys. Itselle  tulee hyvä olo kun sitä istuu ja katselee. Mitä minä voin tehdä pitkään.
3. Mikä on lapsuutesi unelma ammatti ja toteutuiko se?
   * Poliisi. Tavallaan se on nyt toteutunut kun olen hätäkeskuksessa töissä ja siellä otetaan nykyään kanssa poliisille kuuluvia puheluita vastaan ;) .
4. Onko sinulla allergioita,jos niin mitä?
   * Mitään todettuja allergioita ei ole. Keväisin ja kesäisin tosin nenä vuotaa kuin hana.
5. Suosikki taitelijasi?
   * Hmmm...paha...minulla ei tule nyt ketään mieleen. Sorry.
6. Pidätkö koirista? Mikä on lempirotusi.
   * Kyllä pidän. Olen koiraihminen. Itselläni lyhytkarvainen collie. Mutta lempirotuni on Whippet joita minulla aikaisemmin ollut.
7. Minkä taidon haluaisit omata?
   *Haluaisin omata taidon kokata niin kuin tv:ssä kokit kokkailee ihania ruokia ;)
8.Millainen maisema avautuu keittiönikkunastasi?
   * Naapurin talo
9. Saisiko olla teetä? mitäpä makua?
   * Juuri tällä hetkellä lempaprini on Yogi Tea Women´s balance joka on Ayervedinen yrtti-ja maustetee
      ja se sisältää mm. vadelmanlehteä,lakritsanjuurta,mustapippuria,kardemummaa,timjamia,laventelia....ja   muita yrttejä. Jäin koukkuun sen jälkeen kun synnärillä tarjottiin tätä kyseistä teetä (jotta rintamaidon tuotanto lähtisi kunnolla käyntiin. Ja voin kertoa että tepsi. Suosittelen jos imetät)
10. Missä on kappale kauneinta Suomea?!
    * Suomen ihana saaristo ehdottomasti tai pala Saimaata
11. Jatka lausetta. En ole koskaan
     * .......ajanut moottoripyörällä :)


Minun 11 kysymystä kuuluu
1.Lempivärisi?
2.Paras lomakohde?        .
3. Sisustussuuntasi? Maalaisromanttinen,moderni,rustiikki....
4. Mikä saa sinut rauhoittumaan/rentoutumaan?
5. Otatko hissin vai portaat?
6. Lempikirjasi?
7.Paras näkemäsi elokuva.
8.Mikä vuodenaika on mielestäsi paras? Ja miksi?
9. Oletko pedantti va hälläväliä tyyppiä?
10.  Mitä kieliä osaat?
11.Mistä pidät eniten kodissasi? Joku huone/nurkkaus/kokonaisuus

Jenniltä blogilla Keski sain BlogAward tunnustuksen. KIITOS <3

1. Blogin aloittaminen. Miksi aloitit?
   Aloitin blogini kirjoittamisen vuonna 2011 syksyllä. Terapiana itselleni ;)

2. Värimaailmasi
   Alunperin kotini oli lähinnä vihreä ja sininen. Nyt se on muuttunut vaaleaksi. Lähinnä valkoista jossa beigen eri sävyjä, vaalean harmaata ja hieman pastelleja sekä ripaus mustaa. Lastenhuoneet sinisensävyisiä.

3. Matkahaaveeni.
    Minua kiehtoo lähinnä historialliset kohteet sekä arkkitehtuuri. Mikä vaan maa missä on kauniita   historiallisia rakennuksia tai jossa pääsee kosketuksiin alkuperäiskansojen kanssa. Tai mahtavat luontoäidin muokkaamat maisemat.

4. Elokuvat
  HerranJestas sentään....elokuvia ei ole tullut katsottua viimeaikoina muita kuin lastenpiirrettyjä. Se oma aika jää aika vähäiseksi tällä hetkellä :(

5.Lemppariblogit
  Sisustusblogit ja ideoita pullollaan olevat blogit.

Tunnustus tulee jakaa viidelle blogille.  Iiik...olen aivan hukassa,joten arvon neidit/rouvat tunnustuksen saa ottaa itsellen jos haluaa.

Ja The Versitile Blogger Award tuli myös Jenniltä :D Thank You Love <3

1.Kiitä bloggaajaa jolta sait tunnustuksen
2.Lisää The Versitile Blogger Award - kuva postauksesi
3.Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi
4.Nimeä 15 bloggaajaa
5.Ja kerro heille tunnustuksestasi.


Ja seuraavaksi random faktaa minusta :)

1. Inhoan aamuja. Minun on hirveän vaikeata nousta aamulla sängystä ylös. Ja varsinkin nyt sairastellessani ylösnouseminen on työn takana.

2. Rakastan käsillä tekemistä. Vanhojen tavaroiden tuunaamista.

3. Olen välillä aika pikkutarkka. Sanoisinko että sisustuksen muuttuessa vaaleammaksi ja vaaleammaksi olen entistäkin tarkempi. "Tavarat pois pöydiltä ja lattialta! Omille paikoilleen!!"

4. Pidän piirtämisestä. Piirrän mielelläni eläinten kuvia, kuten hevosia ja koiria. Jokunen portrettikin tullut piirettyä.

5.Olen usein aivan liian kiltti. Vaikeuksia sanoa ei. Töissä taas olen aivan erillainen. Kai se kuuluu työnkuvaan. Minua kuvataan töissä usein veemäiseksi ;)

6.Lempi lempi puuhani on ehdottomasti oleilu luonnossa. Se saa minut rauhoittumaan. Olo on kuin "uudistunut" vaellettua tai istuttua  metsässä.

7.Olen kanaemo. Liian huolehtivainen ja suojeleva äippä . Kuulema.

Nyt sitten en oikein mista oliko tässä kaikki ;) Meikäläisen pää ei pelitä tällä hetkellä 100%:sti lääkitykseni takia :( . Krooninen humalatila päällä ;)

Tässä nämä haasteet ja ottakaa ihmeessä itsellenne mukaan  !!

Oikein ihanaa Helatorstaita teille kaikille









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti