tiistai 29. toukokuuta 2012

Heipä hei!

Toivottavasti teillä kaikki hyvin?
Meikäläinen vahaili eteisen ja keittiön lattian eilen. Voin kertoa että olivat vahapinnan tarpeessa ;)
Olen tässä katsellut postauksiani ja kuvia niissä. Ollut aika kukka voittoisia kuvia ;) vaikkakin tämähän ei ole kukkablogi :). Minkäs sille voi että kukat ovat niin kauniita ja niitä tulee kuvattua :)



Joten tänään tässä postauksessa en näytä teille kukkia :)


Tämä kulho on viimeisimpiä maalta tuomisia. Ihanasti kulunut pinta.

On niin tehnyt mieli laittaa tuo meidän lasitettu terassi kuntoon mutta kun muutaman viikon kuluttua terassinlaudoitus revitään pois jotta sen alle mahtuu kaivamaan :( . No ehkä vielä tämän kesän aikana saan sen "sisustettua".
Onko teillä kenelläkään samanlainen ongelma kuin minulla ? Minä nimittäin usein istun ja katselen ympärilleni täällä kotona ja pian jokin kotona ei oikein puhuttele......Sitten olisi aivan pakko saada se asia muutettua. Esimerkiksi huonekaluja siirtelemällä. Jos olisin kunnossa, siirtelisin varmaan päivittäin huonekaluja ympäri ;). Avopuolisoni iloksi en siihen kykene. Minulla on juuri tällä hetkellä sellainen ongelma että nämä huonekalut ovat aivan väärässä paikkaa ;) ja ne pitäisi saada siirrettyä. MUTTA olen taas 2 vuorokautta yksin kotona. PAH!
Ei voi mitään. Pakko odottaa ukon kotiin tuloa ja yrittää puhua hänet ympäri urakkaani  ;)
Sitä odottaessa on minulla ISO projekti täksi päiväksi tiedossa.....nimittäin pikku herran huoneen raivaus. Siellä ei näe edes lattiaa juuri tällä hetkellä.

Oikein mahtavaa keskiviikkoa kaikille kylässä piipahtaville !


Halauksin,




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti