maanantai 13. toukokuuta 2013

Uusi viikko, uusi käyttötarkoitus......

Ihanaista maanantaita jokaiselle.
Maanantai ja uusi viikko. Viikko täynnä uusia mahdollisuuksia....
Toivottavasti teillä kaikilla äideillä / isoäideillä oli mukava äitienpäivä.

Kiitoksia teille kommenteistanne edelliseen postaukseeni :).

Rex purkit jotka olen äitini kellarista raahannut kotiin ovat saaneet uuden käyttötarkoituksen. Minä nimittäin säilytän niissä erilaisia kuivatuottteita :).
Muutaman purkin olen lahjoittanut tyttärelleni. Hän on hurahtamassa kanssa tälläiseen vaaleaan-/ maalais- mihin lie sisustustyyliin ;).



Mitäs pidätte minun uudesta vanhasta kahvipurkista ? ! Eikö ole hieno ?


Pauligin peltinen kahvipurkki lojui äitini ulkorakennuksessa ilman mitään virkaa joten Erica pelasti sen :).
Nyt sekin on saanut tehtävän. Pitää sisällään minun kahvinpurut.



Ompelin viikonloppuna vanhasta lakanasta "hissiverhot" eteisen/keittiön ikkunaan. Siitä laittelen teille toisessa postauksessa kuvan kun olen saanut ikkunat pesastua ;) Hihii.....




Aurinkoa uuteen viikkoonne <3




5 kommenttia:

  1. Olipa hyvä että pelastit nuo kaikki purkit ja annoit niille uuden elämän :) kauniita ovat!

    VastaaPoista
  2. Erica purkkien pelastaja...:)
    Ihanat nuo lasipurkit, en muista tuollaisia nähneenikään.
    Aurinkoa sinunkin viikkoosi♥

    VastaaPoista
  3. Ihana, minulla samainen purkki täällä kotona. Nykyään pyytävät kirppiksillä jo kymppiä tuosta, mutta minäkin pelastin sen 3e aikoinaan. Kyllä hyvän ja nätin purkin otit huoviisi :)

    VastaaPoista
  4. Hyvin hyödynnetty kauniit lasipurkit!

    VastaaPoista
  5. Kivoja kuulumisia täällä taas blogi tulvillaan :)
    Minäkin löysin (ja kotiutin) äidiltäni ennen joulua tuon ihan samaisen pauligin vanhan peltipurkin :)

    Itse matkasin tänään perehdytyskurssille kauas kotoa.. Töihinpaluu lähestyy piiitkän "vapauden" jälkeen...!

    Mukavaa viikkoa sinulle Erica!

    VastaaPoista