sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Koko hela eilisen päivän olin Karjaalla auttamassa tytärtäni saamaan porattua reikiä seinään sekä laitettua muutama hylly seinään. Niin ja aloitimme heidän aidan tuhoamisen. Se on niin laho. Hyvä että ei siltä seisomalta ole rojahtanut kasaan ;). Mutta kun me sorkkaraudalla väänneltiin ja käänneltiin ei meinattu saada sitä lahoa aitaa kaatumaan.



Edellisessä postauksessa olevan kranssin.... Aloitin valmistamisen sillä että leikkasin pahvista ympyrän johon sitten liimailin tötteröt. Ihan vaan erikeeperiä käyttänyt liimaamiseen. Uloimmat tötteröt liimasin niin että pahvi ympyrän keskelle jäi n.5 cm ympyrä, jonka jälkeen seuraava kierros tötteröitä liimasin ihan keskustaan ;). Hitsi et olen huono selittelemään. Mutta toivottavasti joku edes teistä osaa tulkita minun kryptisiä selityksiä ;).


Jotenkin niin kuin näin ;)











Tuossa kuvassahan näkyy tuo minun ikuisuus projektini, isoäidinneliöistä valmisteilla oleva viltti.




Sain tyttäreltäni muutaman kanvastaulun, tyhjät sellaiset, johon minun on tarkoitus tekstata.
Olen jo aloittanut hommat. Helppoa olisi ollut jos niiden koko olisi ollut esim 20 x 30 cm...... mutta ei. Nämä ovat ISOT.



Tässä ne nojaavat TV-kaappia vasten.




Eikö olekin aika hyvä teksti ? !
Tekstityyli on jotakin sellaista kun sketchina. Läytyy ladattavaksi koneelle jos jotakin kiinnostaa. Mutta nyt minun täytyy rehellisesti sanoa että osoitetta en muista :( .





Kiitoksia että jaksatte kyläillä :)
Ja kiitoksia kommenteistanne :)



Ihanaa syyskuun ensimmäistä sunnuntaita!!







6 kommenttia:

  1. tuo teksti on ihan mahtava. tuollanen siis meillekkin johonkin kohtaan :D

    VastaaPoista
  2. Kiitos kranssiohjeesta, minä ainakin ymmärsin :-)

    VastaaPoista
  3. Kiitos Erica kuvasta kranssiin, meni samantein ideapankkiin! Kun täältä lomalta päästään alkaa sellainen väkerrys että! =D <3

    VastaaPoista
  4. niin kaunista teillä ai että..ihanaa syyskuuta

    VastaaPoista
  5. Kotisi on kerrassaan ihana! Mukavaa syyskuuta sinulle :)

    VastaaPoista