lauantai 12. lokakuuta 2013

Toivottavasti teillä on mukava viikko takanapäin.

Ihanista lämpimistä päivistä olemme saaneet nauttia. Ulkona tullut vietettyä paljon aikaa. Lehtiä olen haravoinut ja peittänyt laventelini niillä.

Kotona olen puuhastellut niitä näitä.
Olohuoneessa siirsin oven nurkkaan kököttämään ;).

Nojatuolini siirtyi pikkumiehen huoneeseen. Isäntä osti ukolle parvisängyn ja sen alle nojatuolini nyt sitten on siirretty. Hrmph......









Tänä aamuna olemme pikku-ukon kanssa ottaneet rennosti. Ei mitään kiirettä, ei mitään "pakko tehdä"-asioita. Isäntä lähti koko viikonlopuksi töihin.






Onko teillä tänään laiskottelupäivä vai pitkä lista " pakko tehdä "-asioita ? !
Se mitä minä vielä tänään teen, on se että haravoin vielä lisää tuolla pihalla ja peittelen kukkapenkit lehdillä.





Ihanan rentouttavaa lauantaita kaikille!










4 kommenttia:

  1. Meillä isäntä on tämän päivän kilpailuissa...eli vietän ihanaa löhöilypäivää...:)

    VastaaPoista
  2. Täälläkin on ollut puuhakas viikonloppu...toivottavasti aurinko hellisi meitä myös huomenna!

    Tuo vanha ovi on ihana <3

    VastaaPoista
  3. Aivan suloisen näköistä! Mistä olet tuon kaapin ostanut joka on oven vieressä..tahtoo samanlaisen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuon kaapin olen raahannut äitini luota. Isovanhemmillani ole se jo silloin kun olin pieni. Eli vanha on ;).
      Alkujaan ollut tummanruskea. Minulla olisi toinen samanlainen vielä raahattavana kotiin ja kunnostettava. Saas nähdä kotiutuuko koskaan meille kun tuota tilaa ei meillä niin paljoo ole :(.

      Poista