maanantai 26. tammikuuta 2015






UUSI VIIKKO





Jospa me tällä viikolla pysyisimme terveinä. Taas tällä viikolla kaikkea merkattuna kalenteriin.
Olisi uimakoulu ja palokunnan harjoitukset sekä toimintaterapia olisi tarkoitus aloittaa taas.
Viikonloppu meni omaa tahtiaan. Ei ihmeitä tehty. No lapsenvahtina olin lapsenlapsilleni. 





Hieman olen leikkinyt koneellani kun nyt ei ole sellainen " normaali " johon olen tottunut.
Kyseessä on Cromebook eli en pysty lataamaan mitään koneelle jota crome ei tue. Ei mitään Windows ohjelmia minulle enään. Pitkään etsiskelin kuvankäsittelyohjelmaa joka olisi Photoscapen tapainen mutta ei noita oikein ainakaan vielä löydy :(. Harmi.





Ainakin sain aikaiseksi tuollaisen kollaasin tuolla ihmeen ohjelmalla joka minulla nyt tällä hetkellä on ;).

Jos vain kunto kestää, ajattelin vihdoin käydä pöytään käsiksi. Niin ja jos ei ole kova pakkanen,  sillä joudun tuolla terassilla sahailemaan.
Sit saa isäntä hakea minulle huonekalumaalia jotta saan pöydän pinnan kanssa valkoiseksi maalattua. Nyt se on ruskea ja jalat valkoiset.
Päädyin valkoiseen väriin sen takia kun tuo meidän keittiö on niin minimaalinen ja pimeä.

Ehkä isäntä sitten vihdoin poikkeaa IKEAn kautta hakemassa tuolit kun pöytiä on kaksi käytössä ;). No, olenhan tottunut siihen että meillä ei mitään yleensä kovin nopsaan tapahdu vaan jotuu aina odottelemaan ikuisuuden.





Kuva lainattu netistä


Alan tästä pikkuhiljaa suunnittelemaan ukon 6vee synttäreitä.
Olen yleensä kova suunnittelemaan ja tekemään listoja ;).
Tilaamani TMNT ( turtles ) tavarat tulivat muutamassa päivässä tilauksesta.
Oli nopeaa toimintaa.
Tilasin ne muuten Confetti.fi:stä ( < klikkaa niin pääset heidän nettisivuille )




Oikein ihanaa viikonalkua!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti