torstai 29. tammikuuta 2015







Villasukkien suurkuluttaja






Tammikuu lähenee loppuaan. Menemme kovaa vauhtia kohti kevättä.
Päivät vierähtävät sellaiseta vauhtia että perässä ei meinaa pysyä.

Tänään saamme hieman lunta taas vaihteeksi. Ulkona kun ilmat lämmenneet, pukkaa meille sisälle kylmää, jotenka minä olen laittanut kakluuniin tulen.

Olen aina ollut mieletön vilukissa mutta nyt tämän fibron myötä olen kahtakauheampi vilukissa.
Villasukat ovat minun parhaat kaverit :). Olen villasukkien suurkuluttaja.










Huomenna pikkumiehellä vapaapäivä.
Meillä ohjelmassa viikonlopun ruokaostokset.
Ennen sitä on mm.jääkaapin suursiivous. Se on minulla tahtonut jäädä tekemättä vaikka yleensä pesen ja järjestelen sen aika ajoin.

Sänkyihin uudet petivaatteet jolloin taas pyykkikuorma kasvaa.
Imurointi, pölyjen pyyhkiminen, mattojen tamppaaminen ja moppaaminen.

Toivottavasti en ole huomenna yhtä hengästynyt kuin tänään. Pienemmästäkin kävelystä puuskutan kuin Ukko-Pekka. Se on valitettavasti merkki siitä että minulla taitaa sairaus taas mennä häränpyllyä. Olen vuosien varrella oppinut laittamaan merkille erillaisia juttuja tämän sairauden suhteen.

Mutta eipä lannistuta. Olemmehan kohti kevättä menossa. Päivät pitenevät ja aurinkokin pitäisi alkaa näkymään taivaalla.








Oikein ihanaa loppuviikkoa!








3 kommenttia:

  1. Villasukat nytkin päällä ja aina käsilaukussa mukana. Leffassa otan aina kengät pois ja puen villasukat jalkaan ja aah. <3

    Kivaa torstaita <3

    VastaaPoista
  2. Minä taas en useinkaan voi pitää villasukkia kun aina pakkaa olemaan liian lämmin! Sinulle myös kivaa viikonlopun alkua. Älähän rehki liikaa!

    VastaaPoista