maanantai 2. maaliskuuta 2015








Virallisesti kevät



Maaliskuussahan sanotaan että kevät alkaa.
Meillä täällä harmaata ja sateista.
Aurinkoa en ole nähnyt miesmuistiin.


Minulla ollut tuo itse sohvanpäällinen pesussa kun siitä tainut kulua puolisevuotta viimekerrasta.
Taistelin saadakseni sen takaisin päälle.
Tälläisillä artroosisilla sormilla/käsillä se oli todellakin työntakana. Sormissa näet ei voimia eikä ne oikein tahdo taipua ja sitten minulla vielä tuo parantumaton peukalo.
Muuta en sitten tänään olekaan tehnyt. Sängyssä loikoillut ja päikkärit ottanut.
Olen näet päättänyt että nyt minä kuuntelen mitä kroppa minulle sanoo ja sen mukaan sitten teen asiat. Jos jotakin häiritsee villakoirat tai se että on hiekkalaatikollinen hiekkaa lattialla saa minun puolestani ottaa imurin suloiseen kätöseensä ja imuroida ne pois.


Huomenna jos jaksaisi siivota keittiön.
Ehkä.
Huominen sen näyttää.
Olisi nimittäin taas puheterapiaa.








Odotan niin tuota aurinkoa. Ehkä tulisi tuo kevätfiilis.
Koiraa ulkoiluttaessani tänään, eräs setä pysähtyi juttelemaan ja kertoi että vielä on sitä lunta meille luvattu.
Ei! Ei enään lunta. Juuri kun meidän koko piha lumeton.












Nyt ajattelin nauttia kupposellisesta kahvia ennen kuin haen Tasmaaniantuholaisen kotiin tarhasta.


Kiitoksia että jaksatte vierailla täällä blogissa vaikka postauksia tuleekin aika harvoin.
Ja kiitoksia yhteydenotoista.




Mukavaa alkanutta viikkoa!




Erica

1 kommentti:

  1. Heippa piiiitkästä aikaa :). Tai pitkästä ja pitkästä... lukemassahan täällä olen käynyt, mutta kommentointiin tuntuu olevan niin hurjan vähän aikaa. Kyllä se minäkin taidan olla sitä mieltä, että sitä lunta vielä tulee. Parempi ainakin asennoitua siihen, että kamalasti pety, jos sitä taivaalta kohta tupruttelee ;). Ihanaa kevättä <3

    VastaaPoista