tiistai 25. elokuuta 2015








Aracnofobia




Viime yö tuli nukuttua todella huonosti.
Koko kroppaa särki niin pahasti että en saanut nukuttua.
Kelloviiden jälkeen en enään viitsinyt katsoa kelloa sillä olin niin vihainen.
Seitsemältä meillä aamuisin herätys.






Kotona ei siis tänään tehdä mitään ylimääräistä :(










Tässä tämä minun viikonloppuinen menopelini on joka osa syyllinen tähän minun vointiini.
Mitään istutettua nurmikkoa ei mökillä ole vaan leikkasin "heinikkoa" josta ehkä voisi mahdollisesti nurmkko tulla.





Tämä tälläinen kauhistus alla olevassa kuvassa oli minua vastassa kun menin ulkohuussiin.
Minulla siis aivan hirveä aracnofobia.
Tuon  nähtyäni minä näin noita siellä täällä.


YÄK!




Nyt minun on heittäydyttävä hetkeksi lepäämään.
Isäntä töissä Vihdissä jotenka hänellä auto niin minä käyn kävellen hakemassa pikkumiehen eskarista.
Ah, tuota tuskien taivalta.






Oikein ihanaa päivää teille kaikille!



Niin ja Maija kiitoksia sinulle kommentistasi :)













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti