torstai 10. syyskuuta 2015








Heipä hei teille kaikille!




Syksy on ihana vuodenaika mutta.....

Vointini ei ole viime aikoina ollut mikään aivan super mahtava.
Kolea ilma ei tee minulle hyvää.
Joka paikka särkee ja kolottaa.
Estää minua liikkumasta niin paljon kuin selän kannalta olisi hyvä.
Se sitten taas tekee sen että selkä pirulainenkin särkee kahta kauheammin.
Akkeli jäykistyy entistä enemmän.
Jos minulta jotakin tippuu lattialle, se saa sinne jäädä kunnes joku sen minulle nostaa.

Pääkään ei meikäläisellä ole ollut ihan skarppina.
Taas olen ollut "fibrosumussa".
Sanat ovat olleet hukassa, varsinkin suomenkieliset sanat.
Kommunikointi kotona isännän kanssa ei siis ole sujunut ilman onglemia ;).









Tälläiset ihanat isot postikortit tilasin jokin aika sitten Taito Shopista
Niitä oli kymmenen kappaletta paketissa.
Vien muutaman piristämään mökkiä :).



Viime viikonloppuna kävin sienessä ja marjassa.
Tarkoitus ei ollut poimia sieniä utta kun eteesi ilmestyy ISO alue kanttarelleja on ne aivan pakko poimia :).
Mustikoita poimimme muutaman litran ja pakastin.

Puolukoita olen menossa nyt viikonloppuna poimimaan.
Tai siis ainakin yritän päästä metsään ;).


Uudet lukijat toivotan tervetulleiksi blogini pariin.





Ihastuttavaa loppuviikkoa kaikille!














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti