tiistai 20. lokakuuta 2015








Harmaa



Tiiättekö mitä minä eilen keksin tehdä?!

Minäpä värjäsin hieman tekstiilejä :).

Ostin aikoinani IKEAsta vaaleanpunaisen lampunvarjostimen kun ei ollut harmaata taikka valkosta juuri silloin.
Sen minä värjäsin.
Värjäsin myöskin toisen lampunvarjostimen jonka itse aikoinani värkkäsin kasaan.
Kaksi tyynynpäällistäkin saivat uuden värin :).

HARMAA on nyt se väri joka minua kiehtoo entistä enemmän.
Jos ihan tarkkoja ollaan niin harmaan kanssahan sopii sitten aika monta väriä jos haluaa yhdistellä.







Muutaman viikon päästä olisi tarkoitus käväistä Järvenpäässä työpaikkalääkärin vastaanotolla.
Löytyy meiltä Terveystalo lähempänäkin kuten esimerkiksi Tammisaaressa jossa asun.
Minä käväisen kyseisen lääkärin luona sillä hän ei nyt jaksa kattella tätä että minua ei hoideta kunnolla.
Hän on erikoistunut vakuutuslääketieteeseen.
Juttelin viime viikolla puhelimessa hänen kanssaan tunnin verran.
Ja se oli valaiseva puhelu. NIIN PALJON infoa tuli josta minä en ollut tietoinenkaan.
Sen puhelun jälkeen olen yrittänyt enemmän kuunnella omaa kroppaani. Tai olisikohan oikea sana olla tietoinen omasta kropastani.
Hän antoi minulle nimittäin tehtäväksi miettiä onko minusta ylipäätään enään työelämään tai onnistuuko minulta uuden ammatin opiskelu.
Ja miettiä että mikä ammatti yms.


Voih niitä ammatteja olisi vaikka kuinka paljon.
MUTTA...... minun on ehkä aika hyväksyä se että minusta ei enään ole kokopäiväseksi työntekijäksi mihinkään.
Minähän en kykene kotiaskareitakaan tekemään, vaatteita pukemaan, pitkiä matkoja ( 1km ) kävelemään hengästymättä ja väsymättä.
Siinä vain muutama asia jota en kykene tekemään kunnolla.






Tänään päätin pitkästä aikaa leipoa hieman.
Otin juuri uuista ulos porkkanakakun ja laitoin mokkaruudut uuniin.






Aamusta lähtien olen siivoillut meillä.
Hieman isompi siivous kuin normaalisti.
Aikaa se minulta vie mutta vieköön.
Koirasta lähtee karvaa ja meikäläisen päästä tippuilee metrin pituisia hiuksia ympäri kämppää,
pölypalleroita ihan joka nurkka täynnä.
Kohta on kuulkaas koko huusholli koluttu imurin ja mopin kanssa lävitte :).

Voin siis hyvillä mielin palkita itseni myöhemmin kupposella kahvia ja palalla porkkanakakkua.







Mukavaa päivää sinulle!




Niin ja kiitoksia kommenteistanne edelliseen postaukseen.
 Aina yhtä mukava niitä lukaista
olivat kommentit sitten pitkiä taikka lyhkäsiä :).















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti