tiistai 9. helmikuuta 2016





Long time no see


Pitkä aika on vierähtäyt edellisestä postauksesta.

No kaikkeahan on tapahtunut eikä aikaa juuri koneella istumiseen ole jäänyt.


Olemme muuttaneet kerrostaloasuntoon.
Paikat pikkuhiljaa kondiksessa.

Asumme alimmassa kerroksessa jossa meillä merinälöala.
En muistanutkaan miten hiljaista kerrostalossakin voi olla.
Minä kuulkaas kuulen paljon vähemmän ääniä naapureistani tässä asunnossa kuin mitä kuuli entisessä.

Vaikka emme vielä kovin pitkään täällä ole asuneet olen huomannut omassa ja pikkumiehen 
voinnissa suuria eroja.
Pikkumies ei yski ja krähi enään.
Itsellänikin on huomattavasti helpompi olla.





Ihanaa päästä homeesta eroon.





Olen ollut lokakuusta asti gluteenittomalla dietillä.
Kaikki kyselevät olenko huomannut mitään eroa?!
KYLLÄ OLEN!
Minun fibrokivut jotka olivat riesana 24/7 ovat vähentyneet.
Joka päiväinen päänsärky hävinnyt. Joka viikkoinen migreenikohtaus hävinnyt. Enään korkeintaan kerran kolmessa viikossa.
Jaksan paremmin kaikkea, voin henkisesti paljon paremmin.
Voisin jopa väittää keskivaikean masennukseni lieventyneen. Tosin en ole lääkäri mutta tämä on miun diagnoosini ;).

Huonoja puolia dietistä?
No nyt ne penteleen selkäsäryt sit tuntuu ja tuntuu todellakin.
Miun fibrokivut ilmeisesti olleet niin kovia että selkäkivut jäivät niiden alle.







Minä jään gluteenittomalle dietille.
Olen niin hyvin sopeutunut sekä ennen kaikkea voin tuhat kertaa paremmin nyt.


Suuri määrä ihmisiä on tietämättään gluteeniintolerantteja.
Minä olin yksi heistä.





Taidankin tästä jatkaa paikkojen järjestelemistä ennen kuin on haettava
pikkumies eskarista.





ILOA PÄIVÄÄSI !



ERICA




4 kommenttia:

  1. Onnea uuteen kotiinne! Itse olen ollut 6 vkoa gluteenittomalla (ja maidottomalla ja sokerittomalla) ja kilpirauhasen vajaatoiminnasta johtuneet nivelsäryt käsissä ovat loppuneet. Minullakin myös migreeni ja 1 lievä kohtaus ollut tänä aikana. Painokin tippunut -6kg;) Kurja että sinun selkäkipusi ovat noin kovia:((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :).
      Tuosta guteenittomasta dietistä on paljon apua :).
      Mitä pidempään noilla dieteillä on sen enemmän niiden vaikutuksia huomaa. Itselläni meni ainaskin kaksi kuukautta ennen kuin aloin mitään muutoksia huomaamaan.

      Poista